19.11.12

Σημειολογίες.

Όσο τελειώνουν οι ημέρες του έτους στο ημερολόγιο, τόσο οι χαρακτήρες στις σημειώσεις γίνονται άτσαλοι, νευρικοί και ασύμμετροι. Πρώτος και δεύτερος μήνας, στρωτή γραφή, ενδέκατος μήνας στραβή, γεμάτη μουτζούρες. Όσο και να μη θέλω να περάσει ο χρόνος, στη πραγματικότητα οι πράξεις μου αποδεικνύουν κάτι άλλο; Ή μήπως το αντίθετο; Και του χρόνου, στους πρώτους μήνες, οι χαρακτήρες θα είναι θαυμάσιοι και οι σημειώσεις πεντακάθαρες. Κάθε χρόνο το ίδιο! Πάντοτε προσδοκία γιά μιά νέα αρχή, που αν αυτή δεν έλθει, τιμωρώ το γυαλιστερό χαρτί, χαράσσοντας με δύναμη επάνω του την απογοήτευσή μου. Ακόμα και οι κρυφές, εμπιστευτικές, απαλές, μύχιες σκέψεις, στο τέλος του χρόνου αποτυπώνονται με ανήθικα γρήγορη και απρόσεκτη γραφή. Καμμία αξία δε δίνω στη σκέψη μου και στις πράξεις μου. Τίποτα δεν επιτυγχάνεται όλο τον χρόνο όπως θα το ήθελα, ώστε να το απομνημονεύω με τρόπο που να δείχνει ικανοποίηση...




(Στην καλη μου Φιλη που με πολυ αγαπη μου εχει "πει" οτι εδειξα Φοβο! Μπορει να ηταν και ετσι. Μπορει να ειναι και ετσι. Ζωντανο το αποτυπωμα της επανω μου...)

No comments: